Çfarë është CPM dhe si e prish koston e reklamimit online

Mëso se çfarë CPM është dhe si përdoret në buxhetimin online

Nëse po kërkoni të blini hapësirë ​​reklamuese në internet , shpejt do të futeni në termin CPM. Është një term i përdorur nga industria për të folur për kostot për "përshtypjet e reklamave", dhe është largësia më e zakonshme e njësisë së matjes që përdoret në reklamat dixhitale. Është gjithashtu mënyra më e zakonshme për të blerë dhe shitur hapësirën dixhitale reklamuese .

Çfarë nënkupton CPM?

CPM qëndron për Kosto Për Mille, dhe është një mënyrë tjetër për të thënë Kostoja për Mijë.

Në këtë rast, 1,000 përshtypje reklamash në një faqe interneti. Nuk duhet të ngatërrohet me terma të tjerë të ngjashëm, por të ndryshëm, duke përfshirë CPC (Cost Per Click) dhe CPA (Cost Per Action / Acquisition).

Çfarë është përshtypja e një reklame?

Ndonjëherë i njohur si një pamje ose një pamje ad, një përshtypje ad është e barabartë me një server ad duke u thirrur në përgjigje të një kërkese faqe nga shfletuesi i një përdoruesi. Kjo është ajo, dhe kjo është e gjitha. Disa njerëz gabimisht mendojnë se përshtypjet e reklamave janë reklama që u janë shfaqur një përdoruesi (nëse e vërejnë apo jo), në një faqe interneti ose në një medium tjetër në internet. Kjo është faktikisht e gabuar.

Mjerisht, kjo gjithashtu do të thotë që statistikat e përshtypjeve të reklamave shpesh janë të pasakta, ose të çiltra mashtruese. Deri në 15 për qind të kohës, reklamat e shërbyera janë të pasakta. Pastaj, ka përshtypje të reklamave nga trafiku i botit (një bot është një pjesë automatike e softuerit që mund të përdoret për të rritur numrat e trafikut ose njerëzit me SPAM), që do të thotë që asnjë përdorues fizik nuk ka patur kurrë mundësi të shohë reklamën.

Deri në 60 për qind të trafikut të reklamave vjen nga këto bots. Dhe së fundi, ka mashtrim përshtypjeje. Në këtë rast, përdoruesit e paskrupullt fshehin reklama pas reklamave të tjera, të cilat i mashtrojnë rrjetet e reklamave në reklama me CPM më të larta në vend. Kjo gjithashtu nxit numrat e përshtypjeve të ad, duke i kushtuar më shumë reklamuesit.

Ju mund të lexoni më shumë për këtë në këtë artikull të shkëlqyer nga Reid Tatoris.

Si ndahet çmimi i CPM për koston e reklamimit në faqen tuaj?

Pra, le të themi që ke një faqe interneti dhe dëshiron ta përdorësh për të shërbyer reklama dhe për të fituar para muaj pas muaj. Epo, ju do të duhet të uleni dhe të kuptoni se çfarë lloj të ardhurash mujore do të jeni të kënaqur me të. Nëse faqja juaj e internetit është e re dhe ka relativisht pak trafik, nuk do të fitoni shumë para, kështu që CPM juaj do të jetë shumë i ulët. Nëse faqja juaj e internetit ka trafik të lartë, CPM do të jetë më i lartë.

Ekzistojnë dy lloje të ndryshme të tarifave CPM-fikse dhe të ndryshueshme. Normat fikse janë më të lehta për të punuar me të, pasi që ju keni një vlerë të përcaktuar për të vënë kundër përshtypjeve të krijuara. CPM-të e ndryshueshme janë pak më të vështira për të punuar, dhe këto norma do të ndryshojnë në bazë të temës së faqes suaj, vendit ku ndodheni, reklamuesit dhe kështu me radhë.

Le të bëjmë një matematikë të shpejtë. Ju keni një faqe interneti dhe mesatarisht 40,000 vizitorë në muaj, me një total prej 120,000 faqesh në muaj. Cila është faqja juaj e internetit për ju?

E pra, në një CPM prej $ 5 (që është pak mbi mesataren për vitin 2017), do ta llogaritni atë në këtë mënyrë:

120,000 / 1,000 = 120

120 x CPM $ 5 = $ 600

Më shumë se deri në 12 dhe po shikoni në një faqe interneti me një vlerë prej 7,200 $ në të ardhurat e reklamave në vit.

Kur ju i konsideroni miliona shikime në faqe disa faqe interneti shërbejnë çdo muaj, mund të shihni se sa mund të jetë marketing fitimprurës CPM në disa vende. Në të vërtetë, kontribuesit më të suksesshëm të YouTube bëjnë miliona dollarë çdo vit nga vetëm një pjesë e të ardhurave të reklamave që YouTube mbledh nga faqet e tyre.

Si dhe Ku të Merrni Trafiku Reklamim CPM

Nëse keni lexuar të gjitha sa më sipër dhe jeni të interesuar në gjenerimin e të ardhurave nga CPM përmes faqes suaj, pyetja tjetër logjike është "ku duhet të filloj?"

Ju nuk do të jeni në gjendje të kontaktoni vetëm kompanitë dhe t'u kërkoni atyre të fillojnë të vendosin reklama në faqen tuaj. Ka faqet e internetit dhe bizneset e ndërtuara rreth shërbimit të trafikut në faqet si tuajat, dhe ata janë shumë të lehtë për të filluar.

Disa nga ato më të mirat për të filluar me përfshijnë:

Krijo llogaritë me disa nga këto, dhe eksperimento. Pasi të keni gjetur një program që plotëson faqen tuaj dhe sjell të ardhura të mira, rrinë me të.